Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Muutos Laphan työntekijöiden kurssi-ilmoittautumisiin 1.9.2025 alkaen
Lapin hyvinvointialueen työntekijät ilmoittautuvat 1.9.2025 klo 10 lähtien koulutuksiin hyvinvointialueen omassa Personec OSS -järjestelmässä. Samalla laskutusavainten käyttö päättyy. Poikkeuksena ovat lyhytaikaiset sijaiset, joiden ilmoittautuminen ohjeistetaan erikseen.
⚠️ Huom. Henkilöillä, jotka on ilmoittautunut OSS:n kautta, mutta eivät ole ennen kirjautuneet oppimisympäristöön, voi esiintyä häiriöitä kurssille pääsyssä. Ongelmaa selvitellään.
Seuraa tiedotusta Kaltiossa ja Mediecon internetsivuilla.
Muutoksia asiakaspalvelun aukioloihin 1.9.2025 alkaen / Ändringar i kundbetjäningens öppettider från den 1.9.2025
Asiakaspalvelun puhelinajat muuttuvat 1.9.2025 alkaen:
Ma, ti ja to 9-11 ja 14-15
Pe 9-11
Ke käsittelemme ainostaan viestejä ja palvelupyyntöjä
*****
Kundbetjäningens telefontider ändras från den 1 september 2025:
Må, tis och tors 9–11 och 14–15
Fre 9–11
Onsdagar behandlar vi endast meddelanden och servicebegäran
Pohteen laskutusavaimissa muutoksia
Pohteen laskutusavaimet ovat joiltain osin muuttuneet 1.4.2025. Organisaatiomuutoksen myötä myös laskutusavaimet ovat niiltä osin muuttuneet.
Mikäli aikaisempi laskutusavain ei enää toimi, tarkista laskutusavain Pohteen asiakassivuilta.