USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kuinka kauan käyttöoikeudet kursseille ovat voimassa?

Lääkehoidon ja säteilysuojelun verkkokursseilla käyttöoikeudet ovat voimassa vuoden (oikeuksien luomisesta).

Ensihoidon tenteissä käyttöoikeudet ovat voimassa puoli vuotta.

Tunnuksia ei ole tullut sähköpostiin, vaikka olen ilmoittautunut kurssille?

Onnistuneesti lähetetyn ilmoittautumislomakkeen jälkeen saat näytölle kuvankaltaisen ilmoituksen

Ilmoittautumisia käsitellään tällä hetkellä miltei päivittäin. Mikäli tunnuksia ei ole tullut sähköpostiin parin päivän – viikon sisällä ilmoittautumisesta, kannattaa olla yhteydessä asiakastukeemme tuki(a)medieco.fi . Ongelma on useimmiten sähköpostin kulussa. Uutta ilmoittautumista ei kannata tehdä, koska kaikki ilmoittautumiset laskutetaan.

Huom! Kannattaa tarkistaa myös oma roskapostikansio. Jotkin sähköpostiohjelmat saattavat siirtää tunnusviestin suoraan sinne (esim. gmail.com, hotmail.com, outlook.com)

Sähköpostiosoitteeni on vaihtunut. Ilmoittaudunko kurssille uudelleen?

Sähköpostiosoitteen muuttuessa ei tule ilmoittautua uudelleen, mikäli käyttöoikeus kurssille on edelleen voimassa. Sähköpostiosoitteen muuttuessa (myös nimenmuutoksissa) kannattaa olla yhteydessä tuki(a)medieco.fi .

Olen hukannut tai poistin vahingossa viestin, jossa tunnukseni olivat, miten saan uudet?

Kadonneita tunnuksia voi kysellä tuestamme tuki(a)medieco.fi. Uutta ilmoittautumista ei kannata tehdä.

Mikäli käyttäjätunnus on muistissa, mutta salasana hukassa, niin uuden voi tilata osoitteesta: https://elearn.medieco.fi/login/forgot_password.php

Huom! Kannattaa tarkistaa myös oma roskapostikansio. Jotkin sähköpostiohjelmat saattavat siirtää salasanan vaihtamisen linkin suoraan sinne (esim. gmail.com, hotmail.com, outlook.com)

Pääsen kirjautumaan verkko-oppimisympäristöön, mutta minulla ei ole mitään kursseja näkyvissä?

Kaikilla kursseilla on voimassaoloaika, jonka päätyttyä ne poistuvat näkyvistä (esim. lääkehoidon kursseilla voimassaoloaika on 12 kk). Mikäli kurssin voimassaoloaika on päättynyt, et näe sitä enää omissa tiedoissasi. Käyttäjätunnukset sinänsä eivät lakkaa toimimasta.

Haluaisin suorittaa tentin, mutta en saa sitä auki ilman salasanaa?

Lääkehoidon ja ensihoidon tentit suoritetaan valvotusti työpaikalla sovittuna ajankohtana. Tenttien salasanat ovat tiedossa tentinvalvojilla.

Olen ilmoittanut työntekijöitäni verkkokursseille, mutta en muista kaikkia tekemiäni ilmoittautumisia. Voinko jostakin tarkistaa tilanteen?

Ilmoittautumistiedot tallentuvat järjestelmiimme, mutta ulkopuoliset henkilöt eivät itse pääse niitä sieltä tarkistamaan. Asiakastukemme auttaa asiassa eli laittamalla viestiä osoitteeseen tuki(a)medieco.fi saat tietoosi ilmoittautumisten tilanteen.

Miten saan todistuksen suorittamastani kurssista?

Todistus tulee näkyviin kurssityötilaan hyväksytyn suorituksen jälkeen. Mikäli käyttöoikeutesi kurssille ovat voimassa, saat todistuksen kirjautumalla verkko-oppimisympäristöön omilla tunnuksillasi. Mikäli tarvitset todistuksen kurssilta, johon käyttöoikeutesi ovat jo päättyneet, saat todistuksen pyytämällä sitä asiakastuestamme tuki(a)medieco.fi.

Miten voin saada uuden salasanan? Uusi salasana ei tule sähköpostiini?

Mikäli olet unohtanut salasanasi, pääset vaihtamaan uuden tämän linkin kautta: https://elearn.medieco.fi/login/forgot_password.php
Salasanan vaihtoon tarvittava viesti tulee sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen (viive on korkeintaan muutamia minuutteja).

Mikäli viestiä ei kuulu, tarkista, että merkitsit lomakkeelle sen sähköpostiosoitteen, joka sinulla on sähköpostisoitteena ja käyttäjätunnuksena Medieco eLearnissa (eli se sähköposti, jolla sinut on ilmoitettu kurssille). Huom! Kannattaa tarkistaa myös oma roskapostikansio. Jotkin sähköpostiohjelmat saattavat siirtää salasanan vaihtoon tarvittavan viestin suoraan sinne (esim. gmail.com, hotmail.com, outlook.com).

Voiko koulutusmateriaalin tulostaa?

Verkkokoulutusmateriaali on tarkoitettu luettavaksi oppimisympäristössä ja emme suosittele sen tulostamista. Materiaalia päivitetään säännöllisesti ja tänään tulostettu materiaali voi jo huomenna olla vanhentunutta tietoa. Päivityksistä emme ilmoita erikseen. Lisätietoja tuki(a)medieco.fi